dinsdag 6 juni 2017

"Dit was de NAK, doei!"

De aller-aller-allerlaatste NAK! We hebben in 5 jaar tijd 15 nummers van dit leukste krantje van Arnhem gemaakt, maar nu is het welletjes. We konden het gewoon niet meer aanzien dat er voor ieder nummer van dit creatieve juweeltje tekens weer hele bossen moesten worden omgehakt (15 edities x 10.000 exemplaren =  heel veel bomen!) vandaar.

















Vijf jaar geleden bedacht ik de serie 'fietsen met...'. In dit laatste nummer beken ik dat ik eigenlijk een pesthekel aan fietsen heb. Dus het postgirogebouw aan de Velperweg, daar ben ik gewoon met de auto heengegaan. Ik schrijf over de jaren die ik in dat gebouw doorbracht als 'employee tweede klasse administratief medewerker', over de drugs die er gebruikt werd en over de kunst die er te zien was. Opa vertelt over vroegerrrrr!

Dus: zoek die NAK en lees die shit!